Együttműködés

Az együttműködést két úton bonyolítjuk, de

  1. A beérkezett ajánlat kérésre felkeresés, a

Minőségbiztosítás

Nem könnyű a HR-ben minőségbiztosításról beszélni és eredményeket garantálni, hiszen emberekkel dolgozunk és nem gépekkel. Azonban fontosnak tartom az általam támogatott szervezet és a környezetének a megértését, szükségleteinek a felmérését, valamint az elvárásainak a megértését a hatékony együttműködés érdekében.

Az ügyfeleim számára garantálom a magas színvonalú együttműködést: a határidők betartása, az időkeretekből való esetleges csúszás előre jelzése; a leadott munka magas színvonala – hiszen a célom az elégedettség és a hosszú távú együttműködés. Amennyiben egy feladatot nem tudnék vagy nem tudnánk elvégezni, vagy úgy látom, hogy nem én vagyok rá a megfelelő személy, azt előre jelzem.

A munkáink minőségének fejlesztését írásbeli és szóbeli visszajelzések nyomán fejlesztjük.